صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: فرآيند تحويل موتور سيکلت به نمايندگي هاي مجاز گروه صنعتي نيرو موتور30/05/1397ورود به سیستم
کد خبر: 18تاریخ انتشار خبر: 01/02/1397 - 11:35تعداد بازدید: 155

فرآيند تحويل موتور سيکلت به نمايندگي هاي مجاز گروه صنعتي نيرو موتور

فرآيند اخذ کاردکس پذيرش موتور سيکلت در نمايندگي هاي مرکزي خدمات گروه صنعتي نيرو موتور

فرآيند
درخواست قطعات موتور سيکلت


هموطنان
عزيزي که عضو خانواده بزرگ نيرو موتور مي باشند، جهت دريافت خدمات مقتضي در خصوص
تامين قطعات، بايستي فرآيند ذيل را طي نموده تا موارد مورد نياز ايشان تامين شده و
موتور سيکلت آن ها تعمير گردد:


 


1-      مراجعه
به نمايندگي هاي مجاز نيروموتور در سراسر کشور


a.     
در شهر تهران، تعميرگاه مرکزي TVS واقع در
خيابان شاپور، جنب بيمارستان پوست رازي  و
تعميرگاه 17 شهريور ، واقع در خيابان 17 شهريور روبروي نمايندگي فروش برادران کاشي
مراجعه و کاردکس تحويل موتور سيکلت دريافت نمائيد.


b.     
در شهرستان ها با توجه به دفترچه هاي
راهنماي موتور سيکلت خود به نمايندگي هاي مجاز نيروموتور مراجعه فرمائيد.(ليست
نمايندگان خدمات پس از فروش در وب سايت گروه صنعتي نيرو موتور قابل دسترسي مي
باشد)


2-      تحويل
موتور سيکلت و اخذ کاردکس پذيرش در سامانه سروشان


a.     
تعميرگاه هاي گريد A گروه
صنعتي نيرو موتور همگي مجهز به سامانه پذيرش سروشان بوده و مشتريان با مراجعه به
اين نمايندگي ها، قابليت پيگيري و ردگيري تعميرات و تعويض قطعات صورت گرفته بر روي
موتور سيکلت خود را خواهند داشت.


3-      مراجعه به
وب سايت 
SERVICES.NIROOMOTOR.COM و پيگيري وضعيت موتور سيکلت با استفاده از شماره کاردکس، شماره
شاسي و يا کد پيگيري قبض پذيرش.


4-      دريافت
موتور سيکلت از نمايندگي خدمات پس از فروش، بررسي رفع ايرادات و پر نمودن فرم هاي
نظرسنجي در خصوص ميزان رضايت از خدمات ارائه شده.


 


مواردي که در هنگام پذيرش موتور
سيکلت و تحويل آن بايستي مد نظر قرار گيرند:


1-      ليست
اقلامي که به همراه موتور سيکلت به نمايندگي تحويل خواهيد داد را به صورت کامل ذکر
نمائيد و در قبض پذيرش کنترل کنيد.


2-      ليست
ايرادات به صورت واضح با توجيه تعميرکار در صورت نياز در قبض پذيرش قيد شده باشد.


3-      ليست اجرت
خدمات با توجه به گارانتي و يا غير گارانتي بودن خدمات و قطعات ذکر شده باشد.(
شرايط گارانتي و نحوه ارائه خدمات به تفصيل در دفترچه هاي راهنما قابل مطالعه مي
باشد)


4-      موتور
سيکلت خود را به صورت شستشو شده و عاري از هرگونه روغن ريزي و آلودگي تحويل
نمائيد.





Related image






5-      هرگونه
خدمات اضافي و يا قطعات مورد نياز ثانويه که در حين تعميرات براي نصب مورد نياز
باشد، بايستي با هماهنگي مشتري خريداري و تعويض گردد. مکانيزم اطلاع رساني به شرح
ذيل مي باشد:


                                                              
i.     
تماس با مالک موتور سيکلت با توجه به
شماره تماس هاي ثابت و همراه قيد شده در قبض پذيرش


                                                            
ii.     
پس از 5 تماس ناموفق در بازه زماني 8
ساعت از بروز مشکل، نسبت به ارسال پيامک به مالک اقدام ميگردد.


                                                           
iii.     
در صورت عدم پاسخگويي در موارد مذکور،
در صورتيکه ارزش قطعات و يا خدمات مورد نياز کمتر از 2%  ارزش کل موتور سيکلت صفر روز باشد، خريداري شده
و نصب گشته و در هنگام تحويل موتور سيکلت به مالک، هزينه هاي اضافي اخذ خواهد
گرديد.


                                                          
iv.     
درصورتيکه هزينه هاي خدمات و قطعات
ثانويه بيش از 2% ارزش موتور سيکلت صفرکيلومتر باشد، تعميرات تا زمان پاسخگويي و
تائيديه مالک موتور سيکلت به صورت راکد باقي خواهد ماند.


                                                           
v.     
در صورت نياز به تعويض قطعات و يا خدمات
ثانويه ، بايستي کليه سياهه ها ( فاکتور) به مالک موتور سيکلت تحويل شده و کپي
اسناد در پرونده بايگاني گردد.


                                                          
vi.     
تائيديه انجام تعميرات و يا قطعات
ثانويه مورد نياز به صورت پيامکي بوده و مالک موتور سيکلت موظف مي باشد، پيامکي
مبني بر تائيد خدمات ثانويه به شماره هاي ابلاغي از جانب مسئول پذيرش ارسال نمايد.


دوستان
و همراهان عزيز خانواده نيرو موتور،


اطلاع
رساني شما  در خصوص کيفيت ارائه خدمات و
ميزان رضايت از خدمات پس از فروش، ما را در بهبود اين عمليات ياري خواهد داد و
اميد آن مي رود که با صرف زماني اندک در اين خصوص، ما را از انتقادات و پيشنهادات
سازنده خود بهره مند سازيد.


 


با
توجه به سياست هاي شرکت در راستاي بهبود خدمات پس از فروش، از ميان برگه هاي
نظرسنجي و بازخوردي رضايت از خدمات، به قيد قرعه جوايزي نفيس اعم از تجهيزات حرفه
اي موتور سيکلت و ايمني تقديم خواهد گرديد. لذا همکاري شما در اين خصوص، مراتب
امتنان اين مجموعه را به دنبال خواهد داشت.


 




Image result for gift for man












گروه
صنعتي نيرو موتور، پيشرو در ارائه خدمات روز و جلب رضايت مشتريان




نام:


آدرس پست الکترونیکی:


نظر: *
 





   
Powered By Sorooshan Co