صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: راه اندازي پنل پيامکي خدمات پس از فروش06/04/1398ورود به سیستم
کد خبر: 28تاریخ انتشار خبر: 23/05/1397 - 15:46تعداد بازدید: 401

راه اندازي پنل پيامکي خدمات پس از فروش

موارد ارسالي پيامک به مشتري شامل ثبت کارت گارانتي توسط نمايندگان محترم فروش و پذيرش موتور سيکلت در مراکز مجاز خدمات نيرو موتور مي باشد.

Image result for â?«U¾U?U? U¾U??§U??©U?â?¬â??



نام:


آدرس پست الکترونیکی:


نظر: *
 





   
Powered By Sorooshan Co